فرکی: اگه اون Ú¯Ù„ درست باشه من ریش ام رو Ù…ÛŒ زنم !

فرکی: اگه اون گل درست باشه من ریش ام رو می زنم !




 

 


فرکی: اگه اون گل درست باشه من ریش ام رو می زنم !


تاریخ : شنبه ،
25 شهریور 1391

سرمربي فولاد خوزستان با انتقاد از کمک داور بازي با ذوب‌اهن گفت: اگر من اشتباه کرده باشم ریشم را مي‌زنم.


حسين فرکي پس از شکست 2 بر يک تيمش برابر ذوب‌آهن گفت: اتفاقي که امروز افتاد مايه تأسف بود. براي خودم و مجموعه فولاد متاسفم که يک اشتباه باعث شد چنين نتيجه‌اي رقم بخورد. در اين چند سال که مربي بودم سعي کردم در مورد داوري چيزي نگويم اما امروز که اينجا نشسته‌ام در موقعيت خودم نيستم. امروز در حقيقت حق يک استان ضايع شد، در گرماي اهواز و با وجود مصدوميت‌هاي زياد خودمان را روانه بازي‌ها مي‌کنيم اما اينقدر راحت حق‌مان را ضايع مي‌کنند. تاسف خودم را براي فوتبال کشور و بخشي از جامعه داوري اعلام مي‌کنم.

وي در مورد کمک داور اين مسابقه (مرتضي کريمي) عنوان کرد: حرف‌هايي در مورد اين فرد شنيده بودم اما سعي کرده بودم باور نکنم. امروز با اين اتفاق‌ها به اين حرف‌ها ايمان آوردم. نيمه اول کاملا دست ما بود و ذوب‌آهن از تک موقعيت خود استفاده کرد و به نوعي روي اشتباه ما به گل رسيد.

فرکي تصريح کرد: شما سال‌هاست من را با اين شکل و ريش ديده‌ايد، حاضرم اگر گل دومي که ذوب‌آهن زد، درست بود و من اشتباه کرده بودم ريشم را بزنم. من شرمم مي‌آيد در مورد حرف‌هايي که براي اين داور مي‌زنند صحبت کنم. سال گذشته در تبريز هم اين کمک داور اتفاقاتي را بوجود آورده بود.

فرکي يادآور شد:‌ تمرکز لازم را ندارم و نمي‌توانم بيش از اين صحبت کنم. بحث اصلي من مربوط به دو آفسايدي است که گرفته شد، يکي گل شريفات بود که مردود اعلام شد و ديگري گل دوم ذوب‌آهن که آفسايد بود.

وي در پاسخ به سؤال يکي از خبرنگاران مبني بر اينکه تمام آمار بازي به نفع ذوب‌آهن بوده و با اين وجود مي‌گوييد که فولاد بايد پيروز مي‌شده است، اظهار داشت: شايد شما بازي را از بالا مي‌بينيد و نظرتان درست باشد. من حق را به شما مي‌دهم و بيش از اين نمي‌توانم حرف بزنم. صحبت من در مورد همان دو اتفاق بود.

وي ادامه داد: در تماسي که با دوستانم داشتم اعلام کردند گل شريفات درست بوده و در زاويه‌اي که فرهادي گلزني کرد، ديدم که آن صحنه آفسايد بوده است. همکاران من با کمک داور در پايان بازي صحبت کردند او گفت اگر من اشتباه کرده باشم تا هفته سيزدهم محروم مي‌شوم و سؤال من اين است که ايشان از کجا مي‌داند ميزان محروميت و رايي که مي‌خواهند بدهند، چقدر است.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل